Opłata wyrównawcza.

Opłata wyrównawcza.

Postprzez mirokus 26 maja 2011, o 20:56

Witam. Dostałem takie coś od Netii <opłata wyrównawcza w wysokości wartości przyznanej ulgi-500 zl nota obciazeniowa> o co chodzi. Pomóżcie. Pozdrawiam.
mirokus
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 maja 2011, o 20:45

Re: Opłata wyrównawcza.

Postprzez mala 27 maja 2011, o 12:15

Rezygnowałeś ostatnio z internetu stacjonarnego albo Mobilnego Internetu (takiego na okres testowy)?
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Opłata wyrównawcza.

Postprzez mirokus 27 maja 2011, o 16:18

Tak. Mobilny testowy. Wylaczalem na infolinii i odeslalem.
mirokus
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 maja 2011, o 20:45

Re: Opłata wyrównawcza.

Postprzez mala 27 maja 2011, o 21:02

mirokus napisał(a):Tak. Mobilny testowy. Wylaczalem na infolinii i odeslalem.



To w takim razie standardowa sprawa. Zrezygnowałeś w okresie testowym, ale usługa został wyłączona kilka dni później (po zakończeniu okresu testowego) i naliczyła sie opłata wyrównawcza za rozwiązanie umowy.

Zadzwoń na infolinie żeby skorygowali. Do tego nawet reklamacji nie trzeba pisać.
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25

Re: Opłata wyrównawcza.

Postprzez mirokus 28 maja 2011, o 13:07

Zadzwonilem i musze wyslac faxem potwierdzenie z poczty. Dzieki bardzo za info.Pozdraiam. (piwko sie nalezy)
mirokus
 
Posty: 3
Dołączył(a): 26 maja 2011, o 20:45

Re: Opłata wyrównawcza.

Postprzez mala 29 maja 2011, o 15:38

mirokus napisał(a):Zadzwonilem i musze wyslac faxem potwierdzenie z poczty. Dzieki bardzo za info.Pozdraiam. (piwko sie nalezy)


żadnego potwierdzenia nie musisz wysyłać. to nie jest opłata wyrównawcza za niedostarczenie urządzenia, bo wtedy miałbyś naliczone 300 zł a nie 500zł. 500 zł naliczane jest za rozwiązanie umowy na Mobilony Internet po zakończeniu okresu testowego. Czasami zdarza się, że klient zrezygnuje w okresie testowym, ale usługa zostaje wyłączona kilka dni po jego telefonie, kiedy okres testowy minie i nalicza się kara, którą można anulować. W celu skorygowania opłaty wyrównawczej w wysokości 500 zł konsultant do którego się dodzwonisz powinien Cię przełączyć do innego konsultanta, który może takie duże kwoty korygować (no chyba, że jakims cudemod razu dodzwonisz się do takiego konsultanta, który może ;) )


Nie wysyłaj potwierdzenia tylko napisz @ na info@netia.pl z prośba o korektę tej opłaty wyrównawczej, ponieważ zrezygnowałeś w okresie testowym. Potwierdzenie odesłania modemu nie jest potrzebne bo to nie jest kara za nie. Poza tym w w systemie jest informacja o tym, że klient zwrócił urządzenie tylko konsultanci jakoś nigdy jej nie widzą......
mala
 
Posty: 54
Dołączył(a): 14 mar 2011, o 16:25


Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron