Obsługa Klienta w Netii

Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 17 paź 2009, o 14:09

Ponieważ procedury usuwania awarii powodują że już 3-ci tydzień jestem pozbawiony internetu i telefonu, pragnę opisać moją sytuację

2009-09-25 Awaria routera wi-fi marki Siemens SLI-5300, świeci czerwona lampka Power, brak internetu i telefonu

2009-09-27 Przez piątek,sobotę,niedzielę próbuję bezskutecznie dodzwonić się do infolinii technicznej
Tracę na to ok 1,5 godziny rozmów (a raczej czekania na rozmowę), przez komórkę, bo techniczne rozwiązanie Netii jest takie, że jak nie działa router, to telefon też nie działa

2009-09-28 Gdy już udaje mi się dodzwonić, po stwierdzeniu objawów, pan z informacji technicznej mówi, że trzeba router wymienić i łączy mnie z kimś tam innym, bo on nie może przyjąć zlecenia wysyłki.
Czekam na połączenie pół godziny, połączenie zostaje samo przerwane
Jednocześnie składam reklamację przez internet bo mam już dość czekania na połączenie

2009-09-31 Wreszcie udaje mi się dodzwonić. Pan przyjmuje zlecenie (oczywiście trzeci raz muszę tłumaczyć wszystko od początku) i mówi, że nowy router zostanie wysłany przez kuriera i powinien dojść max do piątku (2009-10-02)

2009-10-06 Routera ani widu, ani słychu. Kontynuuję reklamację, ale już przez kanał internetowy.

2009-10-08 Kanał internetowy odpowiada :
Szanowny Panie
Dziękuję za kontakt z Netią.
Uprzejmie informuję, że router powinien zostać do Pana wysłany w ciągu kilku dni roboczych,
zlecenie wymiany urządzenia zarejestrowane jest jako <tu numer zlecenia>
Z poważaniem,
Janusz Halek
Dział Technicznego Wsparcia Klientów

2009-10-14 - ponownie się łączę, tym razem o dziwe tylko 20 min słuchania melodyjki, tłumaczę wszystko od początku,podaję jeszcze raz numer zlecenia. Pan sprawdza, mówi coś tam, że router jest w magazynie
i że powinien dojść w ciągu 9 (słownie: dziewięciu) dni roboczych

2009-10-16 O Dziwo !!!. Router dochodzi ( z datą wysyłki 14.20.2009) Cieszę się. Podłączam. Internet Działa !!!
Ale nie działa telefon :( Wskaźnik lampki sugeruje że nie mam usługi telefonicznej.
W międzyczasie sprawdzam mój stan na netia-online i co widzę --- Za router który został przysłany w ramach reklamacji ,będący na gwarancji została mi naliczona fakturka na kwotę 100 zł !@#$@#$@#
Dzwonię, 15 min melodyjek, bo tym razem nie dzwonię do technicznej, tylko normalnie złożyć reklamację.
Informuję o tym wszystkim co tu napisałem, notuję nr reklamacji i informuję panią że nie będę płacił żadnych faktur dopóki sytuacja nie zostanie wyjaśniona i oczekuję jakiejś rekompensaty. Pani mówi że na rozpatrzenie reklamacji mają miesiąc. Podaję mój nr komórki i informuję że już więcej nie będę dzwonił. Niech oni dzwonią.

2009-10-17 Naliczają mi normalną fakturkę za poprzedni miesiąc, gdzie przez 3 tygodnie nie miałem internetu i telefonu

Będę informował co dalej. Na razie czekam i nic nie płacę
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 19 paź 2009, o 12:42

2009-10-19 Nadal nie mam telefonu. Dodatkowo zgłosiłem awarię przez e-mail
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 22 paź 2009, o 15:55

2009-10-20 Przez internet przychodzi email z prośbą o reset routera
2009-10-21 Robię reset, nie pomaga, wysyłam ponownie email podając numery seryjne routere
nadal nie mam telefonu
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 23 paź 2009, o 10:22

2009-10-22 Dzwoni do mnie Pan z Netii. Po 10 minutach wszystko naprawione.
Działa i internet i telefon. Przyczyną awarii telefonu było to że nie zostało on przekonfigurowany dla nowego modemu.
Teraz czekam na uwzględnienie reklamacji
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez zakg 23 paź 2009, o 14:06

:)
zakg
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 27 paź 2009, o 13:02

2009-10-24 Dzwonię na infolinię żeby dodać nowe informacje do poprzedniej reklamacji.
Pani mówi, żeby nie płacić faktury za modem, ale żeby płacić normalną fakturę miesięczną. Po uznaniu reklamacji mają mi odliczyć od następnej faktury 1/30 za każdy dzień niemania usługi. Mówię że jeszcze poniosłem koszty rozmów przez tel. kom. Moją to uwzględnić. Zobaczymy ...
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez kasica 4 lis 2009, o 21:11

nexus napisał(a):2009-10-24 Dzwonię na infolinię żeby dodać nowe informacje do poprzedniej reklamacji.
Pani mówi, żeby nie płacić faktury za modem, ale żeby płacić normalną fakturę miesięczną. Po uznaniu reklamacji mają mi odliczyć od następnej faktury 1/30 za każdy dzień niemania usługi. Mówię że jeszcze poniosłem koszty rozmów przez tel. kom. Moją to uwzględnić. Zobaczymy ...



A ja chciałam zrezygnować z TP bo w Netii taniej. Nie popełnię tego błędu :)
kasica
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 9 lis 2009, o 13:16

2009-11-9 W poprzednim tygodniu przyszedł list że reklamacja została zgłoszona iże w ciągu miesiąca rozpatrzą.
Nadal czekam....
nexus
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez tdw 17 lis 2009, o 22:42

Witaj w klubie,
Ja co prawda nie miałem problemu z routerem, ale z prędkością. Okazało się, że z widniejącej na umowie prędkości 4 mega mogę mieć tylko 2 mega. Złożyłem reklamację, no i dzisiaj dostałem odpowiedź, że zmienią mi usługę na 2 mega i, uwaga - w ramach rekompensaty zmniejszą mi o połowę jedną ratę miesięczną za internet !!! no mało nie spadłem z krzesła na ich hojność.
Można do nich skłądać reklamacje przez internet ?
Pozdrawiam
tdw
 

Re: Obsługa Klienta w Netii

Postprzez nexus 7 gru 2009, o 16:35

tdw napisał(a):Witaj w klubie,
Ja co prawda nie miałem problemu z routerem, ale z prędkością. Okazało się, że z widniejącej na umowie prędkości 4 mega mogę mieć tylko 2 mega. Złożyłem reklamację, no i dzisiaj dostałem odpowiedź, że zmienią mi usługę na 2 mega i, uwaga - w ramach rekompensaty zmniejszą mi o połowę jedną ratę miesięczną za internet !!! no mało nie spadłem z krzesła na ich hojność.
Można do nich skłądać reklamacje przez internet ?
Pozdrawiam

Tak, można, ja składałem przez internet i jednocześnie dzwoniłem. Lepiej próbować wszystkimi możliwymi kanałami.

PS. Moja reklamacja uwzględniona. Odliczyli mi tylko tyle, przez ile nie miałem internatu.
Pani napisała że mogą zrezygnować z usłygu bez ponoszenie kosztów za zerwanie umowy terminowej.
Więc złożyłem rezygnację.
Teraz czekam czy doszła :)
nexus
 

Następna strona

Powrót do Usługi na linii TP


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron